Bahasa Melambangkan Peribadi~

Sampaikanlah Walaupun Sepotong Ayat~

Saturday, April 21, 2012

Luangkn mse bersama Ibu&Abah

20/4/12....pulang ke rumah dari asrama.....biase laa tu..but certain budak2 cakap ank manje laa...ank mak la..
mcm2....but x kesah pon.....x kesah depe nk ckp ape....parent aq suka hati laa.....hahhaha
Sebenarnya balik nie pon ade sebab nye~satu saja2....kedua terase diri nie selalu berjauhan ngan parent that why selalu balik....nk luang kan mse bersama sat...bukan selalu~lagi po berape hari sgt laa balik dlm setahun tu~kesian ibu&abah dok rumah sorang.....adik beradik semua belajar..x pee laa busy kan....allright jee~^_^
 serious sgt...mse tu pon ade gak trg kat kwn2 ckp berape percent sgt laa kome luang mse ngan parent kome..???ngan mmber bukan main lagi...foya2 plak tu....tpi x kesah laa kau nk foya2 pon but ingat2 laa org tersayang nye~Walaupon ddk jauhan...jgn lupe doa kan utk parent ek.....sgt penting..pnt lelah diaorg~
subhanallah.....x terkire Allah je boleh balas~




"Number One For Me"


  video

yeah~

Lame x update...serious lame giler...hahaha...tibe2 je rase nk bukak~hari demi hari...boley arr....so far mmber2 semua ok jee......biase laa tu.....bkn sng nk dpt kwn baik....standart arr sekolah sne....semua nye berubah...suasana....n so on laa~belajar pon skrg mmakin ssh ooow~ingat sng ke..????bdk2 yg x amik kimia,fizik,+math semua tu boleh sembg lee sng.....but not me...bro~x lame lagi nk pekse...takut jugak~hahhah(gye sebelom nie hebat je)hahahha........walauapepon ape yg boleh buat hanye lah berdoa siang mlm~moga2 ade keberkatan hidup~^_~